tisdag 8 september 2009


Känner mig riktigt stolt över mina dagliga cykelturer till och från jobbet! Har nog bara tagit bilen 3 ggr sedan semestern! Det blir ca 1.5 mil om dagen! Backarna går hur bra som helst nu - inte som i början då jag trodde jag blivit astmatiker......! ;)
Ikväll har jag varit på föräldramöte på J:s skola. Jag har fixat och donat lite i vår "nya" hall på övervåningen. Den nya byrån är ihopskruvad och tavlor och lampor är på G! Hoppas vi snart ska påbörja vårt nya projekt...... vi ska fixa kontoret och ev blir det ett gemensamt gästrum där också. Det ska rivas lite och fixas först! Det befintliga gästrummet just nu blir vårt nya "jätte" förråd. Än ligger allt på planeringsnivå men vi har sett ut tapeter samt golv. Det känns verkligen kul men det blir nog väldigt mycket jobb! Synd bara att det är älgjaktstider nu....... allt stannar liksom upp!!

Inga kommentarer: