söndag 3 oktober 2010

En ljuvlig helg är tillända...

Söndagkväll och jag känner mig så nöjd med helgen! Känner mig helt redo att ta tag i veckan som kommer, trots att det är lite dubbelbokningar mån o tis.... verkar som jag missar afron på tis till förmån för Brolles hundträning.... men jag kanske testar bodypump istället som ligger lite senare på kvällen... det är gruppträning med skivstång och jag har varit sugen att testa det och det blir nog ett gyllene tillfälle för det på tisdagkväll, får se....
Idag har det varit en sån där härlig lite blåsig höstdag.... Var på puttom imorse och hälsade på mor o far i husvagnen. Där var det rejält kallt, så det var en njutning att komma på badet och krypa ned i varmvattenbassängen för vattengympan, härligt att se hur det blåste utanför fönstren medan vi kämpade på! Konstigt att jag tycker det blir jobbigare och jobbigare för varje vecka på aquan, men det är väl för att man tar i mer och mer samtidigt som man lär sig att göra rörelserna rätt för att få ut maxeffekt!
Medan E tränade ikväll tog mannen, jycken och jag en rask timmespromenad på ett härligt elljusspår uppe på Wemer. Kul med någon ny runda.....
Killarna i fam är väldigt förtjusta ikväll efter deras shoppingrunda idag..... en ny "lite" stor tv samt bioljud..... ögonen lyste på dem under monteringen...... är dock inte lika förtjust över detta bioljud....
Har fått hit min söta systerson ikväll, han gör sin andra praovecka hos oss =0)
Här nedan är en bild på min nya lite vilda frisyr.... det är lilla-J som varit fotograf.....hon älskar att fota och önskar sig en egen kamera i julklapp på tal om det har jag faktiskt köpt en julklapp i veckan som var, det gäller att handla när andan faller på ;) Inte för att jag någonsin brukar sakna den andan.... ;)

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: