lördag 30 oktober 2010

Vilken helg!!


Ikväll blir det äntligen av!! Det jag längtat efter sedan i maj! Ladies Night - fick biljett i morsdagspresent så nog har jag längtat och väntat länge nu..... Skall dit med bästaste fru Eriksson!!
I går kväll inleddes helgen med afterwork a´la Söderströms...... God mat, mkt gott vin och öl... drack tom ett gott vitt vin - brukar inte vara så förtjust i vitt men det här var riktigt gott. Tre apor hette det, kan bero på att jag druckit en hel del rött först förstås....... Hade väldigt trevligt bordssällskap, Jörgen och Kicki - Kicki och jag sysslar med samma sak om dagarna, har samma antal anställda och använder oss av samma datorprogram.... vi hade en hel del att diskutera - väldigt kul! Kanske har man äntligen någon att följa med på dessa företagardagar som hålls bl a av skattemyndigheten...... Dessa arbetsgivardagar är intressanta men inte särskilt roliga att gå på ensam.......
Det passade bra med afterdwork igår då lilla-J var bjuden på party hos en kompis och inte skulle hämtas förrän efter kl 21! Perfekt timning..... Sonen passade på att gå på restaurang med en kompis...... Ikväll ska lilla-J ut på fest igen - disco står på schemat nu....... Alltid är det något kul på gång.
En perfekt avslutning på helgen blir det också.... I morgonbitti åker vi till Sundsvall.... Det blir IKEA-besök, hotellövernattning och Himlabadet! Bra början på höstlovet för barnen =0)
Nej nu ska jag försöka ta mig ur morgonrocken....... men först en kopp kaffe till!
Ha en bra helg!

Inga kommentarer: