lördag 23 oktober 2010

Skräckafton!!

Klassfesten för J:s klass var SUCCÈ!! Det var skräckblandad förtjusning... Hela klassen utom 2 st var med. Vi hade disco, lite lekar, spökhistorier, en spöktunnel med massor av läskiga saker..... bl a ormar och spindlar..... i slutet av tunneln fick barnen sticka in händerna i läskiga burkar och söka små silverkulor som var skatter som vi häxor stulit av bergstrollen..... i burkarna hade vi häxor blandat grodslem, ormtänder, grisögon och blod......... Alla barn hade jättekul - men vi vuxna som var med hade minst lika roligt!! Jag och min häxkollega Pernilla fick mersmak och kom på den brilljanta idén att fixa en vuxenmaskerad....... Vi får väl se! Någon som känner till en bra lokal man kan hyra i våra trakter?

Trivdes verkligen som häxa!!!

Min fina häxkollega Pernilla!

Även Anna och Jenny-Ann trivdes i sina roller!

1 kommentar:

jenny sa...

Ha ha....ni andra var ju snygga, men vad gör jag för snygg min ??? !!! Oj oj...:)