onsdag 15 april 2009

2 dagars arb vecka, inte dumt!


Ikväll har vi haft babybesök. Kom då på att jag inte visat kortet jag gjort till hennes dop som var den helgen vi var i Stockholm, barnen var dock dit med farmor och farfar som också var bjudna.
Lilltösen har nu blivit 3 mån och verkligen utvecklats sedan vi sågs sist för ett par veckor sedan.
Det var roligt för J att E-L kom och hälsade på eftersom vi har det rätt tomt här hemma, storebror har följt med en kompisen W till Bredbyn på släktbesök, de kommer hem imorgonkväll.
Jag fick lite städiver ikväll och har städat ut påsken bl a, känns skönt eftersom jag gör helg redan imorgonkväll! Det är inte dumt med 2 dgrs arbetsvecka!! Då får vi även ett efterlängtat besök av storkusinen J! Jag har städat mest hela dagen på jobbet, det var väl därför städandan höll i sig här hemma också!!...
Godnatt och tack för titten!

Inga kommentarer: