tisdag 28 april 2009

Svart/vitt med vackert motiv!

Fick idag hem lite bilder jag framkallat. Bl a ett på sonen i svart/vitt som blev jätte fint, ska använda det till en LO till hans födelsedag. Hoppas jag bara hinner ta mig tid att göra den..... det är mkt nu i..... Fick iaf inspiration att ta några kort på dottern, som inte var ett dugg intresserad eftersom det var bra program på TV:n samt att äpplet hon åt var så gott men ngr bilder fick jag dock och visst blev resultatet ganska bra?



Första kortet går väl an......... men inga flera nu, snälla....!! Jag vill se på TV!!


2 kommentarer:

Anno1972 sa...

Vilka jättefina kort! Men med det motivet går det väl inte att misslyckas...

Linnèa sa...

Åh vad fina bilder på sötungen :) Del 4 är tyvärr utlånad redan, igen. Men del 3 kan du självklart få låna :) Ha en bra Valborgsmässoafton ni med :)