måndag 20 april 2009

Tillbaka till vardag med läxor mm....

Nu är veckan igång efter påsklovet. Full fart på en gång med läxa förstås, tur man kan få sig lite nötter medan man läser....

Barnen har varit hos M och G på visit ikväll, där höll det på packas för fullt...... de åker ju till Egypten om 2 dgr. Jag tog då en kvällspromenad trots att jag tyckte jag avverkat motionen idag med cykeltur till och från jobbet, det blir ca 1,5 mil, men vädret var så fint ikväll att jag bara inte kunde vara inomhus.

Nu ska jag gå och ta hand om lite tvätt sen ska jag försöka ta mig i säng i tid ikväll. Var ju som sagt på bio igår kväll och den var riktigt bra, var inte hemma förrän vid elva och satt mig då vid datorn och snabbt var kl över tolv....... är hopplös på att ta mig i säng i tid, man är ju som en zombie på morgonen.....

Inga kommentarer: