söndag 26 april 2009

Idag har det varit lika mkt sommar som igår. Har varit ute hela dagen. Har även gjort riktig sommar på altanen, tagit fram dynor mm... har inte velat ta fram dem tidigare då de bleks så fort av att snön ligger kvar. Vi har suttit ute och ätit middag varje dag i 2 veckors tid nu... Det är ju den här tiden som är bäst när man har ett uterum!
Har även köpt penséer idag.



En liten försmak av sommaren......
Kan ju ge en liten utvärdering av spikmattan idag: Har känt mig mycket rörligare i ryggen idag, ingen hvd-värk och har inte ens tagit ngn värktabl.! Jag är verkligen imponerad. Var med om en liten märklig händelse ikväll när jag lekte fakir. För det första upplevde jag inte samma känsla med blodcirkulationen som igår. Jag jag använde den även under rumpan/benen och sist under fötterna. Jag måste vid något av dessa tillfällen stimulerat näszonen! Det kändes lite konstigt i näsan och efter en stund fick jag världens luktsinne. E satt och kvällsfikade och hade O`boy burken på bordet, rätt långt från mig men helt plötsligt var det som om jag hade näsan i burken, det luktade så starkt så jag hade nästan kunnat svära på att jag hade det i näsan..... ganska coolt att man kan stimulera zoner på detta vis!
Nu ska jag göra en tidig kväll, har en så spännande bok just nu så jag törs nästan inte läsa den men måste lägga mig nu så jag får läsa fortsättningen......
Tack för titten och ha en trevlig vecka!

Inga kommentarer: