söndag 8 november 2009

Grattis alla pappor!


Grattis till alla pappor, morfäder och farfäder idag! Vi har grattat vår egen pappa i huset idag med frukost och present på säng! Han har fått en mössa och handskar samt ett bad på paradisbadet! J och jag har invigt nya gästrummet inatt, hon skulle sova över hos en kompis men blev hemma pga hosta samt lite feber. För att kompensera övernattningen fick hon till sin förtjusning sova över i gästrummet med mig ;) Redan kl 05 var hon vaken och undrade om vi skulle gå och väcka pappa nu? Det tog tid för henne att somna om, jag tordes inte röra mig i sängen förrän jag hörde att hon drog djupa sovandetag igen, men så fort jag vände på mig hörde jag ett litet : ska vi väcka pappa nu?? Men pappan fick sova till kl 09, och lilla J sov småstunder men var så spänd på firandet så hon vaknade var och varannan minut =0)
Jag är hes och har väldigt ont i luftrören när jag andas, undrar just om det är svinis? Det blir en innedag idag....... ganska skönt med en latardag!

Inga kommentarer: