söndag 15 november 2009

Helgen lider mot sitt slut


Helgen lider mot sitt slut och veckorna lider mot advent! Mysigt tycker jag! Är aldrig så lycklig som när jag får ta fram alla ljusstakar och stjärnor :-) Igårkväll "murade" jag detta kort, skulle bara sitta en liten stund och sedan hoppa i säng, men helt plötsligt var kl halv ett och jag hade precis murat färdigt...... Det var hur kul som helst att mura, men väldigt pilligt förståss! Kommer nog att använda mig av denna teknik vid fler tillfällen, dock inte vid julkort tror jag. Just nu har jag 100 idéer på julkort i skallen! Hade bara tänkt göra olika kort i år, annars har jag alltid massproducerat en variant men inte i år. Därför gör det ju inget att de som läser bloggen ser korten nu, de vet ju aldrig vilket de får hem i lådan!
J:s feber håller i sig än, dock har det sjunkit till 37,9 nu i kväll. Vi blir hemma imorgon iallafall. Har tillbringat några timmar på jobbet idag för att "hitta" skrivbordet under allt som samlats på hög under veckan. Känns skönt att fått en början där, hoppas på att återvända till arbetslivet på tisdag. Nej, nu ska jag ta och sätta lite julkortsidéer i verket!

Inga kommentarer: