söndag 22 november 2009

Helmysig söndag...


Idag har vi haft en riktig vilodag. Vi vaknade inte förrän kl 11.00! Helt sjukt vad jag är trött efter influensan.... Vi hade gäster igårkväll men de gick hem redan vid 22-tiden så jag kan inte skylla på att det blev sent igår! Jag fick gå och väcka barnen och de hade nog sovit till 12 om de fått! Vi åt frukost/lunch och åkte sedan iväg mot stan. Vi gick och handlade en och annan julklapp samt lite annat småkrafs! Vi gick på ett fik och laddade med lite godsaker innan vi begav oss till Paradisbadet. Vi badade några timmar och jag avslutade med en sittning i bubbelpoolen en timme samt en timme i bastun! Guuuuuud vad härligt! Jag är varm än! Har drömt om bastu senaste 2 veckorna!! Sedan svängde vi in på Burger King och gjorde bort middagen där. Kan man ha latare dag? Svar nej!! Men nu håller jag på med bokföringen, inte riktigt lika roligt, hade nog hellre lagt mig i soffan en stund men efter en sån här bra dag är det väl inte mer än rätt att man får jobba lite?

Inga kommentarer: