fredag 27 november 2009

Laddar inför Nallekonserten...


Hej på er alla! Kul att ni tittar in! Idag har jag varit och klippt mig och färgat på utväxten litegrann. Jag har även varit och plockat ögonbrynen hos självaste fru Svartvadet! Jodå, fint ska det va ;) jag tycker nästan att man kan säga att jag känner Per Svartvadet nu...... eller vad tycker ni? Kvällen har gått fort, vi åkte runt på en del affärer först och sedan har vi gjort iordning lite grejor inför morgondagen. Först är det kalas och sedan är det dags för Nallekonserten där J och hennes kör ska sjunga julsånger. Man får ta med sig nallar och de ska sedan skickas till barn i Lettland. Nej nu ska jag gå och hänga tvätt..... tvättmaskinen behöver också lite uppmärksamhet trots att det är fredagsmyyyyyyyssss......

Inga kommentarer: