onsdag 11 november 2009

Litet hopp om liv.. ;)


Åh fy f*n vad less jag är just nu...... Hade världens huvudvärk hela dagen igår. Kände mig dock lite bättre under kvällen, men just som jag skulle lägga mig fick jag världens frossa. Jag har aldrig frusit så mkt! Sovit skit hela natten, svettningar och frossa om vartannat. Hade nästan 39 graders feber imorse. Huvudet skulle jag helst lägga åt sidan ett tag..... Lillgumman har fortfarande lite feber och denna djävulska hosta sliter i henne hela tiden :( Hon har skött om mig idag må ni tro. Jag har legat i soffan hela dagen och sovit av och till. Det kändes drygt imorse när M åkte på jobbet och jag vet att han inte är hemma förrän efter kl 20 ikväll.... men tur jag har så stora barn som klarar sig rätt bra själv. Men dagen blir ju väldigt långsam för lilla-J men tur att barnkanalen finns. Men jag är så less på denna kanal att jag snart spyr....... tur hon varvar mellan TV:n och datorn, hennes ögon är nog snart fyrkantiga.... Jag har iallafall påbörjat en ny bok idag! Det är Camilla Läckbergs sjunde deckare, jag har inte läst så mkt pga huvudvärken men den verkar lika fängslande som hennes tidigare. Hon är helt enkelt suverän!! Känner mig redan lite piggare efter jag fått klaga lite här på bloggen! Orkar inte laga någon middag utan ringer närmaste pizzeria och skjutsar dit sonen för att gå in och hämta. Jag törs inte gå in själv - en galen tant i pyjamas med håret stretandes åt alla håll!!

Inga kommentarer: