tisdag 17 november 2009

Många järn i elden...

Det blev en hemmadag idag också med lillgumman. Tänkte att det var lika bra att ta en dag extra. Hon har varit vaken en del i natt pga hostan och var så trött imorse så vi beslutade att skolan fick vänta till imorgon. Många tårar blev det - hon längtar så mycket till skolan......
Jag har utnyttjat dagen till storstädning av sovrummet. Nu är det fräscht och fint där med vintergardiner. Farfar har även kommit med ett vedlass idag så jag och han har hjälpts åt att stappla den. Sedan var det till att byta om och snygga till sig för ett besök på E:s skola och utvecklingssamtal. Nu är jag hemma igen och ska göra biffar och renbädda alla sängar - sedan ska jag iväg på styrelsemöte för badmintonen. Känns hur drygt som helst med mötet, men bara man kommer iväg så går det väl an..... Nej, nu har jag inte tid att sitta här och häcka framför datorn.

2 kommentarer:

storasyster sa...

var får du all energi ifrån? Är det för att du är "lillasyster" ?
alltså yngre....=)

Linnea sa...

Svar: hahahah ja jag känner verkligen hur gammal jag börjar bli.. snart är det nog dags för rullator också! Vill träffa den lilla busungen också! Ni vill inte komma och se min dansföreställning antingen den 5 eller dne 6 december? :) Kramar till er alla!