lördag 14 november 2009

mera julkort....


Även denna dag har gått i pysslets tecken. Jag och lillgumman har återigen hamnat vid scrapbordet och det bidde ett julkort även idag. Har ikväll varit och fått stämplat nya fina tomtar hos vännen och det ska bli kul att börja färglägga dem......
J har varit så jätte trött idag.... legat på soffan största delen av dagen och när vi skulle äta middag vid femsnåret hade hon somnat. Hon sov 1 1/2 timme! Nu ikväll var tempen upp på 38,5 igen. Hon är så blek och vill inte äta. Ikväll var hon sugen på glassdrink så vi slängde ihop en med glass och persikor. Hon tyckte det var gott och jag är ju glad för all "näring" hon får i sig. Hoppas på en bättre dag för henne imorgon! Jag vill ju hon ska bli feberfri så hon kan få vaccinera sig så fort som möjligt nu!
Killarna i familjen har just slagit sig ned framför Die Hard 4 och jag tror jag ska sitta kvar vid scrapbordet ett tag till.

1 kommentar:

princess_place sa...

å vad fint kort, älskar stämpeln...kanske kan få låna nån gång? :P